d-ofis_back
  • Yeni bir işe başlıyorsunuz ve küçük bütçeyle başlayabileceğiniz bir ofise mi gereksiniminiz var?

  • Yeni bir yatırıma girmeden önce çalışacağınız sektörün hareketliliğine alışmanız mı gerekiyor?

  • Büyük kurumsal bir firmasınız ve kolayca yaygınlaşabilmek için altyapı ve mekan hizmetlerini, diğer bir çok gereksinim duyabileceğiniz hizmetle birlikte kolaylıkla, tek elden ve ekonomik bir şekilde mi sağlamak istiyorsunuz?

D-Ofis’in, benzeri olmayan avantajlarından yararlanmak için;

+90 216 2222 816 veya dofis@16d.com.tr aracılığıyla bizlere ulaşabilirsiniz.

Gerekçeleriniz ne olursa olsun, size yeni bir ofis kurarken karşılaşacağınız bir çok konuyla ilgili rehberlik ediyoruz. İş dünyasında gereksinim duyacağınız bir çok yazılım, sunucu servisi, ERP, CRM gibi altyapı olanakları sağlıyoruz. Sunucularımız üzerinden E-ticaret, izinli SMS ve izinli E-posta sistemlerini kullanma olanakları sunuyoruz. Bunların ötesinde size D-Ofis üyesi olmanın kurumsal ayrıcalıklarını veriyoruz. Bu ayrıcalıkların bazılarını, “Ürünlerinizin D-Ofis üyelerine tanıtımı, tercih edilen satıcı olma avantajı, diğer D-Ofis üyelerinin ürünlerine avantajlı bir şekilde ulaşabilmek” gibi sıralayabiliriz.

MALİYET

D-Ofis büyük maliyet avantajı sağlar. Ortak mekanların paylaşımı sayesinde prestijli ofis olanaklarına düşük bütçelerle ulaşmanın yoludur. Santral hizmetlerinden, sekreterlik hizmetlerine, idari hizmetlerden, ön muhasebeye kadar ve birçok yerel çalışan gerektiren işi D-Ofis kaynaklarını kullanarak edinebilirsiniz. Yüksek maliyetli yazılımları düşük ücretlerle kullanma olanağı bulursunuz.

VERİMLİLİK

İşyeri ortamında müşterilerinizin bekleyeceği hizmetler çoğu bina içinde zaten hazır olacağından sadece işinize yoğunlaşarak verimliliğinizi arttırırsınız.

PRESTİJ

D-Ofis’in size sağladığı olanak ve ortam koşulları, müşterilerinize profesyonel ve prestijli bir görüntü vermenize yardımcı olacaktır.

Yasal Adres Tahsisi

Adresiniz sabit olsun ama siz özgür olun, istediğiniz yerde çalışın, esnek çalışma saatlerinden faydalanın.

Şirket kurulumunda kullanabileceğiniz, vergi numarası alabileceğiniz ve tüm ticari işlemlerinizde faydalanabileceğiniz yasal bir adrese sahip olmanızı sağlıyoruz.

Kargo ve Posta Takibi

Siz ofisinizde yokken sizin yerinize kargo, kurye ve postalarınızı biz teslim alıyoruz. Teslim aldıklarımızla ilgili bilgilendirmeleri hemen yapıyoruz. Aynı şekilde gönderim işlemlerinizi de organize ediyoruz.

Telefon Hattı ve Sekreterlik

Telefonlarınızı şirket isminizle cevaplıyor, notlarınızı alıyor ve size anında iletiyoruz. Ya da şirketinize tahsis edilmiş numaralardan telefonlarınızı cevaplıyor ve anında çağrı aktarımı yapıyoruz.

Toplantı Odası

Misafirleriniz ile dilediğiniz zaman toplantı salonumuzda görüşme yapabilirsiniz.

Eğitim ve seminer organizasyonlarınız için destek alabilirsiniz.

© Tüm hakları 16D İletişim İşletme ve Sanayi A.Ş.'ye aittir.